43 200 грн
BAS Медицина.Лікарня
Прикладне рішення “BAS Медицина” призначено для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам в амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах.
Прикладне рішення “BAS Медицина” включає в себе також підсистеми для автоматизації лікарень, що надають медичну допомогу в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
Прикладне рішення “BAS Медицина” дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з поділом доступу до даних по рольового принципу. Є можливість вести облік декількох медичний організацій в одній інформаційній базі.
Програма дозволяє комплексно автоматизувати різні види діяльності медичної організації, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною медичною організацією. Завдяки широким можливостям настройки системи можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації.
- Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включаючи персональні дані, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
- Ведення електронних медичних карт пацієнта.
- Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць.
- Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
- Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
- Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
- Формування змінного завдання медичного персоналу.
- Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106 / о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
- Облік використовуваного при наданні медичної послуги обладнання.
- Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
- Облік виконаних медичних послуг.
- Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
- Формування, друк і облік лікарняних листів.
- Управління взаємовідносинами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів – страхових компаніях та інших юридичних особах, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
- Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
- Управління правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
- Управління маркетинговими заходами.
- Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
- Реєстрація взаємодій з пацієнтами по телефону та електронною поштою для роботи Call-центрів.
- Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS і email.
Крім того, прикладне рішення “BAS Медицина” призначено для автоматизації діяльності лікарняних аптек медичних організацій будь-якої форми власності.
- ведення обліку руху номенклатури аптечних товарів, в тому числі за серіями, термінами придатності, за документами партії (документам надходження в аптеку);
- облік по складах (сумовий і кількісний) і за місцями зберігання складу (кількісний);
- ведення обліку аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації: як на аптечних складах, так і в відділеннях медичної організації;
- ведення окремого обліку за джерелами фінансування;
- реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки і оприбуткування (введення залишків або надлишків за результатами інвентаризації);
- реєстрація повернень товарів постачальникам;
- реєстрація розміщення аптечних товарів з місць зберігання (у разі ведення кількісного обліку за місцями зберігання);
- реєстрація відпустки в відділення, переміщення товарів між складами;
- реєстрація списання аптечних товарів;
- реєстрація виготовлення лікарських препаратів;
- реєстрація фасування готових аптечних товарів з упаковки постачальника в упаковку лікарняної аптеки;
- реєстрація інвентаризації товарно-матеріальних цінностей як на аптечних складах, так і в відділеннях медичної організації;
- формування вимог відділень за формальними ознаками лікарського засобу (за діючою речовиною або за міжнародною непатентованою назвою, торговельним найменуванням, формі випуску і т.д.);
- формування розгорнутих аналітичних звітів по руху аптечних товарів;
- перевірка серій за переліком вилучених з обігу лікарських препаратів;
- підтримка зовнішнього торгового обладнання: термінали збору даних, сканери штрих-кодів і т.д.
Спеціалізоване рішення враховує особливості бізнес-процесів обороту медикаментів і витратних медичних матеріалів на складах і в відділеннях (кабінетах) всередині медичної організації. Конфігурація може використовуватися для будь-яких складів медичної організації (в тому числі господарських), так як реалізований універсальний підхід до обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) різного виду. Разом з цим передбачені спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів. Спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів на увазі ведення аналітичного обліку і формування звітності за належністю ліків до списків:
- наркотичні та психотропні речовини (по групах);
- сильнодіючі та отруйні речовини;
- безрецептурний відпуск.
Рішення дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:
- діюча речовина або міжнародна непатентована назва;
- торговельне найменування;
- лікарська форма і форма випуску.
Завдяки великим можливостям настройки програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення. Конфігурація автоматизує наступні напрямки діяльності медичної організації:
- Управління закупівлями: облік закупівель в розрізі постачальників і договорів з контрагентами, по кожній номенклатурній позиції в кількісному і сумовому вираженні.
- Оформлення повернень: реєстрація повернень постачальникам і актів про розбіжності в кількості і якості при прийманні товару при оформленні розбіжностей з постачальниками.
- Аналіз ефективності витрат: оцінка ефективності фінансових витрат на закупівлю аптечних товарів за допомогою ABC / VEN-аналізу.
- Управління запасами в аптеці: загальний предметно-кількісний облік руху номенклатури аптечних товарів за серіями, термінами придатності, документам партії (документам надходження в аптеку), облік руху аптечних товарів як в цілому по складах, так і за місцями зберігання всередині складу.
- Облік за джерелами фінансування: роздільний облік руху аптечних товарів за джерелами фінансування їх закупівель.
- Ведення формулярний переліків організації та відділень: ведення формулярних переліків організації і формулярний переліків конкретних відділень, які дозволяють обмежити перелік номенклатурних позицій, доступних для формування вимог в аптеку.
- Управління виготовленням медичних препаратів: облік виготовлення та фасування лікарських засобів з лікарських прописів в рецептурно-виробничому відділі.
- Управління запасами в відділеннях і кабінетах: персоніфікований облік витрат лікарських засобів та медичних виробів при наданні медичних послуг, автоматизації процесів узгодження, затвердження і виконання вимог відділень.
- Контроль наявності серій, вилучених з обороту: за допомогою відповідної обробки здійснюється пошук забракованих серій в залишках товарів. При відповідних настройках програми контроль забракованих серій відбувається на етапі вступу лікарських засобів.
- Управління роздрібними продажами: автоматизація ведення обліку в роздрібному аптечному пункті медичного закладу з використанням торгового обладнання.
Однак конфігурація не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку та формування всіх необхідних регламентних документів для подачі їх до державних податкових органів. Ці завдання вирішуються в інших бухгалтерських конфігураціях. У програмі “BAS Медицина” передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів і проводок в наступні конфігурації:
- “Бухгалтерія для України, ред. 2.0”.
- “BAS Бухгалтерія, ред. 2.1”.
Конфігурація дозволяє вести облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів. Медична організація складається з різних підрозділів, працівники яких забезпечують взаємодію організації з пацієнтами, страховими компаніями, засновниками та постачальниками і представляють керівництву різні звіти про результати своєї діяльності. Підрозділи, які беруть участь в обороті медикаментів і витратних медичних матеріалів (склади, лікувальні відділення, кабінети), здійснюють діяльність з управління матеріальними ресурсами медичної організації. Результати руху матеріальних ресурсів медичної організації передаються в бухгалтерську конфігурацію. На основі результатів діяльності з управління матеріальними ресурсами медичної організації в конфігурації “BAS Медицина” можна формувати звіти, що надаються державним органам.
Використання конфігурації “BAS Медицина” дозволяє здійснити комплексну автоматизацію складів та відділень медичної організації. Менеджери служб управління закупівлями товарів зможуть відстежити весь “життєвий цикл” товару, починаючи з моменту планування закупівель до моменту відвантаження товарів постачальниками.
Працівники складу і матеріально відповідальні співробітники відділень зможуть вести детальний оперативний облік товарів на складах, у відділеннях і кабінетах. При цьому забезпечується облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів. Медичний управлінський персонал (в тому числі лікарі по клініко-експертній роботі і лікарі-фармакологи) зможуть оцінювати структуру закупівель і споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки, оцінювати динаміку фінансових витрат на ту чи іншу групу препаратів, робити різні вибірки по фармакологічним ознаками ліків.
Керівник підприємства зможе отримувати різноманітні звіти, які в стислій і зручній формі показують поточний стан справ в закупівлях і споживанні медикаментів і витратних медичних матеріалів в медичній організації.