Досить витрачати час на папір
M.E.Doc.Бізнес
Миттєвий та законний обмін будь-якими електронними документами з вашими контрагентами. Обмінюйтесь без обмежень від 3000 грн/рік.
Звітуйтесь без помилок
M.E.Doc Держава
ДФСУ, ПФУ, ДКСУ, ДССУ, ФССУ, Міністерства і відомства
Юридичні особи платники ПДВ
Для юридичних осіб платників ПДВ
Від 3000 грн.
Юридичні особи неплатники ПДВ
Для юридичних осіб неплатників ПДВ
Від 1890 грн.
Бюджетні установи та організації
Для бюджетних установ та організацій
Від 2500 грн.
Фізичні особи-підприємці
Для фізичних осіб-підприємців
Від 750 грн.
Для різних потреб підприємства
M.E.Doc Додаткові модулі
ДФСУ, ПФУ, ДКСУ, ДССУ, ФССУ, Міністерства і відомства
M.E.Doc Зарплата
Для розрахунку та нарахування зарплати та обліку кадрів
Від 1500 грн.
M.E.Doc.Акциз та ТТН
Для документального супроводу підакцизних товарів
Від 4800 грн.
M.E.Doc. Інтеграція
Для зручного обміну документами
Від 1050 грн.
M.E.Doc.Корпорація
Для консолідації звітів організацій
Від 3360 грн.
Облік акцизного податку з доступом до API
Автоматизуйте подачу даних щодо об’ємів пального разом із М.E.Doc!
Від 8500 грн.
Відправляйте документи разом з нами через M.E.Doc!
е-ТТН – юридично значущий документ, призначений для всіх учасників транспортного процесу, обліку ТМЦ на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
M.E.Doc.Звітність до НБУ для небанківських установ
Модуль для небанківських фінустанов, з усіма комплектами бланків, що звітуються до НБУ в електронному вигляді
З 1 липня 2020 року НФУ — небанківські фінансові установи мають звітувати до НБУ виключно у електронному вигляді, відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» від 12.09.2019 р. № 79-ІХ (Закон про «спліт»)
від 860 грн./рік.
M.E.Doc.Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL)
Усім підприємствам, що відповідно до законодавства звітують за МСФЗ, і фінансова звітність яких підлягає обов’язковому оприлюдненню та аудиту.