Перевірте налаштування електронної пошти у програмі M.E.Doc.
- Увійдіть в Адміністрування – Параметри системі – Електронна пошта.
- У полі «Адреса» введіть електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до неї.
- Після заповнення всіх параметрів натисніть кнопку «Перевірити з’єднання».
Якщо у вас знову з’явилося повідомлення із помилкою спробуйте змінити пароль безпосередньо до вашої електронної пошти.
Змініть пароль до вашої електронної пошти.
- Перейдіть на сайт вашого поштового серверу.
- Увійдіть до вашої особистої поштової скриньки та через Налаштування змініть пароль або ж при вході оберіть “Забули пароль” після чого у вас з’явиться стандартне вікно по зміні паролю.
- Увійдіть у програму M.E.Doc та оберіть Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта. У полі “Пароль” вкажіть ваш новий пароль та перевірте з’єднання.
- Натисніть «Застосувати» для збереження внесених змін.