Звіт Корпорація
Український програмний продукт, призначений для автоматизації приймання та обробки звітності підзвітних організацій.
Що це?
Звіт Корпорація — це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств та установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій в якій враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств і самі актуальні вимоги законодавства України.
Модулі програми
Більше не потрібно буде збирати звіти підзвітних установ в Excel. Процес прийому звітів від підзвітних установ автоматизується
Основні переваги Звіт Корпорація
Вона надає можливість автоматизувати процеси прийняття та обробки
звітності підзвітних організацій
01
Автоматичний прийом документів
Автоматичний прийом документів (в тому числі, всієї необхідної звітності) в електронному вигляді, підписаних ЕЦП, за допомогою інтернету
02
Збереження документів в архіві
Збереження створених і прийнятих електронних документів в єдиному електронному архіві
03
Підписання, розшифровка та перевірка
Підписання всіх вихідних документів ЕЦП, розшифровка і перевірка будь-якого створеного і прийнятого файлу в усіх можливих розрізах (на цілісність, відповідність затвердженому формату, заповнення основних реквізитів тощо)
04
Автоматичне формування квитанцій
Про результати обробки електронного документа.Та про доставку електронного документа (ваше повідомлення доставлено/не доставлено). Також зручна і швидка консолідація звітів, отриманих від підзвітних організацій
Звіт Корпорація FAQ
Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання. Якщо ви не знайшли відповіді — то можете задати питання онлайн