M.E.Doc.Зарплата
Від 1300 грн.|рік.
*ціни вказані без ПДВ
Модуль, призначений для розрахунку і нарахування заробітної плати, обліку та управління персоналом.
Для малих і середніх підприємств до 500 співробітників.
01
Створювати і вести особисті
картки співробітників
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» ви зможете створювати і вести особисті картки та розрахункові листи співробітників
02
Вести нарахування із заробітної
плати до фондів
Розраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику
03
Зберігати розрахункові листи за різні періоди
Зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди
04
Формувати документи для переводу виплат на особисті рахунки
Формувати документи для переказу виплат та аліментів на особисті рахунки співробітників у банку
При цьому M.E.Doc.Зарплата автоматично:
Автоматично розраховує заробітну плату та формує розрахункові відомості
Автоматично перераховує заробітну плату з урахуванням графіка роботи
Автоматично перераховує утримання та відрахування при зміні законодавства
Автоматично заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних